ZADBAJ O PORZĄDEK NA BIURKU

Właściwa organizacja miejsca pracy czy nauki pomaga w skupieniu uwagi, poprawia efektywność wykonywanych działań oraz bardzo korzystnie wpływa na nastrój. Biurko to przestrzeń, przy której spędza się sporo czasu w ciągu dnia – dobrze, aby była ona odpowiednio uporządkowana. Pomocne w tym mogą okazać się akcesoria, dzięki którym rozplanowanie miejsca, posegregowanie papierów czy innych przyborów, staje się dziecinnie proste.

Karteczki samoprzylepne

To najlepszy wynalazek, który sprawdza się w różnych okolicznościach. Karteczki samoprzylepne można wykorzystać na wiele sposobów – jednym z nich jest zaznaczanie ważnych informacji w książkach, zeszytach, papierach czy kalendarzach. Na karteczkach można zapisać istotne dane, numery telefonów czy inne potrzebne wiadomości. Karteczki można położyć w pobliżu telefonu lub faksu. Dobrze jest mieć je zawsze pod ręką. Kolorowe, estetycznie wykonane przybory, będą prawdziwą ozdobą na biurku czy sekretarzyku.

Zobacz tutaj: Kolorowe karteczki samoprzylepne – Pako Lorente 

Notes

Trudno o bardziej pożądany przedmiot w domowym i nie tylko biurze od notesu. Niezależnie od rodzaju wykonywanych czynności czy pracy, notes – większy, mniejszy, klasyczny lub w formie bloku, przyda się na każdym biurku. Wybierając wyposażenie dla siebie, warto wziąć pod uwagę, faktyczne zapotrzebowanie na kartki papieru, których z reguły zużywa się w ciągu dnia, bardzo wiele.

Zobacz tutaj: Notes w kształcie domu NIEBIESKI – Pako Lorente 

Przybornik

Przedmiot, w którym można przechować długopisy, ołówki i inne przybory niezbędne do pisania to doskonały sposób na poradzenie sobie z akcesoriami. W funkcjonalnym przyborniku można trzymać telefon czy karteczki samoprzylepne. Klasyczny przedmiot wykonany z drewna lub metalu dopełni wnętrze biurowe.

Zobacz tutaj: Przybornik na biurko – Pako Lorente 

Ołówki

Przybory do pisania przydają się nie tylko w domowym biurze – dobrze jest mieć je zawsze przy sobie, w plecaku lub w torbie. Wysokiej klasy ołówki, wykonane w niezwykle estetyczny i schludny sposób to praktyczny i niezbędny gadżet. Ołówki zapakowane w eleganckie pudełko wspaniale prezentują się na biurku. Oprócz ołówków przydadzą się również inne przybory – długopisy, gumki do ścierania, linijka i kolorowe flamastry.

Zobacz tutaj: Zestaw ołówków – 6szt – Pako Lorente 

Długopisy

Nie wszystkie ważne informacje można zapisać ołówkiem. Niekiedy potrzeby jest długopis. Ważne dokumenty również należy podpisywać długopisem. Eleganckie przybory do pisania sprawiają, że codzienne czynności związane z pisaniem, stają się niezwykle przyjemne i miłe dla oka.

Zobacz tutaj: Zestaw długopisów – Pako Lorente 

Zszywacz

Dokumenty w nieładzie, zagubione raporty czy pogięte kartki, rzucone na spód plecaka – to największa zmora. Zapanować nad chaosem pomoże praktyczny zszywacz o fantazyjnym kształcie, dzięki któremu gadżet nie tylko jest funkcjonalny, ale i ładny. Zszywacz zbierze luźne kartki papieru, na dobre radząc sobie z brakiem właściwej organizacji. Do zszywacza potrzebne są zszywki – najczęściej są one dostępne w komplecie razem z urządzeniem.

Zobacz tutaj: Zszywacz – Pako Lorente 

Tablica

Estetycznie wykonana tablica, do której można przyczepiać ważne informacje to must-have biurowej przestrzeni. Praktyczny przedmiot, dzięki któremu nie zapomni się o dacie czy godzinie spotkania, nie tylko ułatwi codzienne życie, ale i zapewni spokój, niezbędny każdego dnia. Tablicę można przyczepić również w kuchni lub salonie. To fantastyczny pomysł na dopełnienie pokoju dziecięcego czy przedpokoju.

Zobacz tutaj: Tablica ogłoszeń – Siatkowana – Pako Lorente 

Zobacz tutaj: Litery – Białe – Pako Lorente 

Dokumentnik

Elegancki pokrowiec do przechowywania dokumentów, biletów, faktur czy innych ważnych papierów. Model wykonany ze skóry prezentuje się niezwykle minimalistycznie i szykownie. To dobry pomysł na prezent dla osoby, która lubi ładne, praktyczne i stylowe gadżety. Klasyczny kolor dokumentnika to jego kolejna ważna zaleta.

Zobacz tutaj: Dokumentnik – Pako Lorente 

Klips do kabli

Jedną z najbardziej irytujących rzeczy podczas wykonywania prac biurowych są plączące się kable. Aby uporządkować przestrzeń, przydadzą się klipsy, dzięki którym każdy kabel – od telefonu, laptopa, tabletu czy lampki, będzie miał swoje miejsce.

Zobacz tutaj: Klips do kabli na biurko – Pako Lorente 

Niezbędnik biurkowy

„Potrzeba matką wynalazków” – to przysłowie doskonale definiuje kreatywność i pomysłowość projektantów, którzy podążając za oczekiwaniami, tworzą pomocne gadżety, które ułatwiają organizację przestrzeni na biurku, dobre jej rozplanowanie i uporządkowanie.

Zobacz tutaj: Niezbędnik biurowy na kable – Pako Lorente 

Dyfuzor

Nic tak nie poprawia atmosfery w miejscu pracy lub nauki, jak przyjemny, odprężający zapach. Specjalny dyfuzor z praktycznymi patyczkami, pozwoli wyczarować genialny aromat, który ułatwi koncentrację oraz relaksację po wytężonym dniu. Przedmiot, który będzie się do tego prezentował nowocześnie i stylowo, dopełni wnętrze. Dyfuzory różnią się nie tylko pojemnością czy wyglądem zewnętrznym, ale i zapachami, które można dopasować adekwatnie do indywidualnych preferencji czy upodobań.

Zobacz tutaj: Dyfuzor z 7 patyczkami – Sosna nordycka – Pako Lorente 

Kawa

Dodaje energii, odpręża, wprawia w dobry nastrój – smaczna kawa to absolutna konieczność, kiedy trzeba spędzić wiele godzin przy biurku, pracując lub ucząc się do ważnego egzaminu. Świeża kawa w ziarnach, o wyjątkowym aromacie i smaku, umili ciężki dzień. Czarny napój ma wiele pozytywnych i prozdrowotnych właściwości, które niezwykle korzystnie wpływają na funkcjonowanie organizmu.

Zobacz tutaj: Kawa mielona Toffee & Pomarańcza aromat – Pako Lorente